i feel immune.

Urmaream filmul "Dreamgirls", plangeam odata cu personajele, reflectam la amintiri, momente speciale, rasete, surprize placute, persoane speciale. Am fost dezamagita, si ma gandeam pe melodia "You make me wanna die" ca exista oameni harnici, isteti, talentati, frumosi, interesanti, sau pur si simplu oameni normali.. care mor din boli si alte de-astea... eu de ce nu mor? eu ocup un spatiu in plus de cand ma stiu.. m-am certat cu toata lumea.. numai am speranta in mine.. numai am nimic. incep sa jelesc mai ca la o inmormantare.. mi se scurgea rimelul.. vroiam sa il indepartez fara sa mi se intinda pe toata fata, dar de ce sa o fac? asa ca mi-am sters lacrimile, intinzand rimelul pe mijlocul fetei, m-am privit in oglinda. drogata scria pe mine. nu stiam ce sa fac... nu-mi gaseam scopul in viata. a doua zi [azi] m-am trezit.. mi-am adus aminte. oftez. ma intristez. dar realizez ca nu e important. inteleg ca defapt conteaza ce fac eu. nu toti stresatii care incearca sa te faca sa numai fi tu.. conteaza sa-ti pastrezi calmul. sa uiti de ei. sa te concentrezi asupra ta. sa-ti fie tie bine. sa te doara undeva de absolut TOTI! oficial am devenit imuna la cei din jur. scuze ca-ti rapesc minutele pretioase. dar, take care! vor exista momente cand vei gandi la fel, si raspunsul va fi, ca oricum te vei descurca, nu da vina pe tine, esti om, faci greseli la fel ca ceilalti. si replica lunii: "perfectiunea nu e mereu frumoasa!". multumesc.

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..