geometrie + plimbare + muzica buna = good day.

deci:
ziua de azi.
ora de geometrie a fost cea mai cea.
pentru ca dirigu' se ostenea sa ne explice chestiile usoare si pe alea grele doar ni le dicta. de ce sa le explice pe astea? ca sa ne fie noua greu la exercitii si apoi sa ne spuna ca nu stim nimic.. :)
simteam cum secundele devin minute
ii auzeam vocea devenind groasa si lenta si uitam si sa mai respir.. admiram fix piramida de la tabla cand imi trece un fior puternic pe sira spinarii si ma trezesc la realitate si iau notite in liniste.
apoi am facut cateva ocoluri ale micului oras cu Mona si dupa am stat la ea ascultandu-i genialele pareri, gusturi, secrete chiar, si apoi am ascultat muzica.. timpul trecea prea repede.. universul s-a intors cu cracii in sus din nou.. de-abia dadea Mon' play pe melodiile de pe youtube si erau la jumatate.. Eram derutata dar imi tineam intrebarea in interiorul meu si doar al meu.
ce se intampla cand simti ca viata trece pe langa tine, ca pierzi firul "narativ" ?
alte intrebari fara raspuns:
de ce oamenii nu vor sa iti acorde atentie tocmai cand devii si tu hotarat si fericit?
de ce spun ca iti vor binele dupa ce te fac sa suferi?
de ce realizeaza dupa ore, zile, saptamani adevarul?
DE CE PARANOIA SE APROPIE CAND NU ESTI PREGATIT?

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..