ceva "frumos" !

Gandurile se aduna, se risipesc si se pierd... niciodata nu poti sti la ce sa te mai astepti.. sa n-o s-o mai dam din nou in paranoia si vorbim frumos . imi bag pula.. si uit sa mi.o scot.. de ce? ca gandurile imi pluteau TARE dragut, mintea imi era TARE sus, somnul TARE dulce... dar m-a trezit alarma ceasului... era seara si trebuia sa intru pe mess sa... am uitat.. mai conteaza? nici macar.. mi s-a spus ca am uitat de blog.. surpriza! am revenit.. mi-a luat in jur de 5 minute sa imi aduc aminte site-ul blogului meu.. nu iti poti imagina ce a fost la parola cea complicata.. [cine dracu te pune sa citesti asa ceva daca nu vrei?]. fusese o zi greaaa.. chiar nu credeam ca ma mai pot trezi dupa atata somn.. eram furioasa doar pentru un amarat de mesaj.. cum am ajuns acasa am bagat in mine doua portii generoase de mancare si am uitat sa mi se faca rau.. apoi m-am certat cu mama dar am uitat sa imi pese de ce zice.. auzeam in reluare fiecare cuvant... sunand de fiecare data si mai paranoic.. fara sens.. ciudat... sa revenim. Nu am idee ce fata ai acum si ce crezi despre rahatul asta de postare.. dar nu ai tu idee cat de putin poate sa imi pese mie chiar acum! sunt foarte bine .. si o ard ca un pierdevara foarte linistita... nu imi pasa daca ma intelegi sau crezi ca eu te inteleg pe tine.. imi pasa doar de mine.. si nu am zis-o doar sa sune a narcisism.. poate si asta.. dar am zis-o pentru ca totul trebuie sa fie obligat de mine sa fie asa cum trebuie... m-am saturat sa ma ocup eu de viata voastra.. luati-va voi una la reduceri de la second hand-ul ala simpatic ca eu tre' sa ma culc cat de curand.. si cum ziceam.. traiesc, inconjurata de lume proasta.. si nu ma refer in special la tine.. ma refer numai la tine si specia ta.. nu ca eu as fi mai presus.. oh da, dar imi merge binisor deci nu spun mai multe... ce sa mai zic.. ce mai e frumos in viata unei triste blonda si paranoic de stupida care isi baga pula? alte amintiri de care voi rade in continuare, restul prietenilor.. norocul care nu ma lasa nici daca i-as dedica cea mai penala manea in viata... stiu ca e ciudat.. mi-ar placea sa scriu exact atunci cand simt ce dracu simt , ca sa ma pot intelege .. nu sa imi aduc cu greu aminte in fata calculatorului.. omagiind atat clipele frumoase, cat si invataturile pulii din intamplarile naspa.. TRIST?! poate sa fie si futut.. oricum...  acum ma simt tare ciudat in pielea mea.. si m-as simti la fel si in pielea celui mai fericit om.. poti spune mereu ca eu am gresit, ca eu sunt aia fraiera aici.. ca nu conteaza atata timp cat sunt atata de fraiera incat uite ca nu-mi pasa.. si nici lu' mada.. foarte tare a fost cand ne-am bagat pula in tot azi.. si ghici ceva.. inca ne bagam!!! si nu ne pasa ce crede lumea care merge mai departe indiferent de vorbele unor blonde nebune .. indiferent de ce crezi tu, eu voi face tot ce imi convine, cand imi convine, de ce? pentru ca toti facem asta.. da' foarte putini realizeaza ca nu fac defapt ce vor... cat de paranoic se poate vedea postarea asta.. eu doar m-am descarcat , imi pare rau daca te asteptai la ceva grandios.. duceti-va toti in mama dracu ca eu ma culc.. ps : am ce conteaza si il pastrez bine. <3

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..