ca de obicei.




okay. am sa scriu asta,si nu,nu sunt constienta de consecintele aduse de vantul rece si crud al vietii si nici nu vreau a fi,clar?!arunci cu lucruri mizerabile in altii.. dar mintea ta nu poate realiza,firul de matase se rupe,tu ai alte secrete mult mai naspa. razi de fata multora carora le dai acel ,,buna" chinuit pe strada, dar nu realizezi ca si altii la randul lor rad mult mai rau de tine... ii instiintezi pe altii cu minciuni de restul, uitand adevarul despre tine. asa cum zice si melodia, frate, zi ce vrei de mine si fa ce vrei cu ce stii, ca pe mine nu ma afecteaza cu absolut nimic... esti doar un punct in plus in marea noastra planeta.. tu chiar crezi ca cineva va tine minte peste o perioada calumea aiurelile tale ? poti sa-mi dai foc casei, arat de parca-mi pasa? sunt fericita, si am toate motivele posibile.. se pare ca obtin tot ce vreau, sau chiar si mai mult.. orice ai zice, m-ar face sa rad mai mult.. nu trebuie sa intelegi, trebuie sa taci pentru ca aici EU VORBESC, si imi place, si nu cred ca am sa sterg vreodata blog-ul asta,e locul meu,acolo unde gandurile si starile vin neincetat si nu dispar.. iubesc viata, am luat 8, 9 si 10 in teze. note de pierdevara, clar :)). dar sunt mandra de ele .. si sunt mandra si de micile absente incasate ca ma deplasez cam greu :)).. sunt mandra ca am langa mine unul din acei oameni gasiti odata la o suta.. si nu sunt satula de mincinosi, cocalari, barfitori, disperati, prefacuti, pentru ca.. viata e mai interesanta datorita lor.. pe bune :)) . hai sa fim pierdevara <3. plec sa-mi joc rolul. tu du-te sa iti continui viata falsa.. nu-mi pasa!

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..