Mi-as dori ...

Sa pot spune si eu acele cuvinte frumoase, ravasitoare.. care iti invelesc sufletul in caldura, si nu iti dau drumul, stii ca nu le vei uita toata viata. inspiratie, iubire, compromisuri, zambet, stralucire... niciodata nu o sa stiu sa pot sa fac legatura.. niciodata nu cred ca am sa pot sa fac un lucru.. un singur lucru.. calumea. sunt jalnica, penibila, lenesa, inutila, imposibila, incapatanata, egoista, pripita, fara un scop anume in viata.. vreau sa invat.. sa dau sfaturi, sa ma fac placuta de toti, sa stiu ce vreau, sa actionez cu cap, sa numai fiu inconjurata numai de paranoie.. dar cred ca e imposibil.. simt ura celorlalti.. din fericire nu vine de la persoane de care sa-mi pese atat de mult.. si totusi, stiu ei ce stiu.. tin la multi prieteni.. dar degeaba daca nu reusesc sa le arat.. concluzie: sunt o proasta !

modificare..

SI TOTUSI!
cineva nu ma lasa sa ma afund in suparare, imi spune ca n-am dreptate, incearca sa ma faca sa ma reintorc la veselia mea de dinainte.. ma scoate ca din panzele unui paianjen din paranoie, nu ma lasa sa cad in gol, spune acele cuvinte frumoase, de care eu am spus mai sus ca nu sunt in stare sa le fac legatura..
a fost dragut
multumesc
acum am de ce sa zambesc in continuare

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..