Leapsa..

1) luati o carte cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea – "surasul sau adesea luminos, nelipsit nici de fascinatie, nici de rafinament "


2) Fara sa verificati cat e ora – 1:00

3) verificati – 1:05

4)cum sunteti imbracat?- maieu si pantaloni largi

5)inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? – la blogul lui Den`

6)ce zgomot ati auziti in afara de al calculatorului? – a ramas tv-ul pe disney chanel, il aud pe kusko ala..

7)cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? - azi, dar e trecut de 00, deci ieri.. am fost cu Maddz la Bucuresti si mi-a placut.

8)ati visat ieri noapte ? - niciodata nu imi aduc aminte

9) cand ati ras ultima data? – adineauri

10)ce aveti pe pereti incaperii unde sunteti?- posterul cu Taylor Momsen

11)Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara? – un tricou pe care nu l-am luat data trecuta cand l-am vazut

12)Care este ultimul fim pe care l-ati vazut?- Penumbra.

13) Ati vazut ceva neobisnuit azi ? - un cocalar in toata regula care nu a ras de vestimentatia mea

14)Ce parere aveti despre acest chestionar? - jalnic

15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca – stau cu noii ochelari de soare in casa, la ora 1

16)Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fata ? – Proasto

17) Care ar fi prenumlele copilului dvs. daca ar fi baiat? – Idiotule

18)V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate ? - da

19)Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile raiului ? – puteai macar sa iti ceri scuze..

20)Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? – Daca as putea sa o schimb, as face-o sa numai existe

21)Va place sa dansati?- da

22)George Bush ? – neneaaa, numai arata semne obscene la tv, fara mine

23)care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? – kid vs kat

24)zi-mi ceva despre tine. - simt ca plutesc prin norisori rozzz

25)o melodie trista si una perfecta: - Demien rice-9 crimes si Veritasaga-saga continua

26)desenul animat preferat din copilarie - Scooby Doo

27)ce nume ti-ar placea sa ai, daca ai avea altul? - Paranoia

28)ce animale iti plac? - leii

29)unde te simti cel mai in siguranta? - langa calorifer, prin camera mea, pe-acolo

30)un lucru care îţi place la tine, şi unul care nu îţi place. - nu-mi place sa mint, si ca sunt usor balbaita

31)ce regreti cel mai mult? - ca nu ma pot renaste

32)un lucru de care nu te poti lipsi - mp4-ul

33)ce te enerveaza cel mai tare? - insecteleeeeeeeeeeeeeeeee :|

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..