am probleme. da' nu-mi pasa.

mi s-a luat netul, asa ca scriu intr-un notepad, si il voi copia cand voi avea norocul sa se conecteze din nou modem-ul asta aiurea
a fost o zi simpatica..

am avut curajul sa ma imbrac neobisnuit, si n-a fost prea apreciat de astia din orasul meu, nu ma mira;

calatorind extenuata, mi-am adus aminte de citatul "Life's a journey, not a destination." care e pur si simplu perfect.. sa iti asemeni viata cu o calatorie e asa genial.. pentru ca, metaforic, asta si este

si regret ca ma desconsider atat de mult, pentru ca am indepartat cateva persoane de langa mine, si nu sunt mandra .. dar nu pot schimba situatia asa ca le respect decizia.. cine ma accepta, sa ma accepte, inca nu am prieteni adevarati si nici nu vreau.. ca nu pica cerul pentru nimeni

in 5 minute am alergat ca vantul pana la mc donald's si inapoi, si am reusit sa nu pierd trenul

si am facut-o numai din ambitie.. ca mi s-a spus ca nu am tupeu pentru nimic.. si vroiam sa vad chiar eu de ce sunt in stare, fara sa gandesc ce fac daca nu ajung inapoi la tren..

sunt si foarte foarte iresponsabila.. nu stiu ce voi face cu niste acte pierdute.. imi e lene si sa incerc sa-mi aduc aminte pe unde sunt.. si sunt necesare la liceu.. apropo de liceu.. trist .. oh da.. nu prea cred ca am sanse de prima clasa, deci sa vedem cu ce colegi noi ma aleg la cea de-a doua..

mi-ar placea sa iubesc oamenii.. sa ii apreciez pentru ca au rabdare cu mine, sa le raspund cu aceiasi moneda, dar sunt practic imposibila.. si in acelasi timp, nu prea vreau sa incerc.. e bine sa nu le arati ca ii meriti.. trebuie sa inteleaga ei, sau daca nu, sa nu priceapa si sa te lase..
vara asta nu a inceput prea bine, dar asta nu ma va descuraja sa profit de fiecare ocazie sa ma distrez.. desi sunt plina de piscaturi de tantari, voi supravietui

asa cum voi supravietui si dupa pierderi mai mari... desi mi-e destul de greu..

paranoie mare....

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..