Limpede.. sau nu

Eee, cacat. E 1 iunie, nu-mi pasa ca e ziua copilului, imi pasa ca e prima zi de vara si ploua ca la sinistrati...si cat asteptam prima zi de vara frate...dar, imi convine in acelasi timp.. pentru ca, se potriveste cu starea mea.. usor cu draci dar inca n-a izbucnit nimic. cam multi ma lasa balta si la cat de desteapta sunt, nu imi cer scuze, ii las pe ei sa vada ce au gresit.. pana or sa se sature de mine..
Eh, si acum stau pe balcon, dardaind de frig, si meditand.. daca fiecare face cum crede ca e mai bine, atunci de ce nu se gandeste sa creada mai precis.. evident, toti se supara pe mine.. si intr-un fel imi e dor de tine.. desi acum m-ai facut sa nu mai am incredere in oameni.. imi amintesc de momentele frumoase, si acum sunt pusa in situatiile tale.. si te inteleg.. dar nu voi fi niciodata ca tine..
Sufletul imi este mangaiat de versurile:
"Cu tine vreau s-alerg
Cu tine vreau sa rad
Cu tine vreau sa tac
Cu tine vreau sa plang
Cu tine vreau sa sper
Cu tine vreau sa iert
Cu tine vreau.."
N-ai ghicit, Vama veche..
"Ne-amestecam trupurile-n noapte, pan-ajungem soapte.."
cantecul e perfect..epic..tot ce am nevoie pentru gandurile mele ravasite
ai sa stralucesti pana vei orbi si iti vei rupe gatul<3
hai ca m-am dus.

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..