pentru voi...




Maine va fi cea mai cea zi.. Banchetul clasei a 8-a, sfarsit de generala, "ultimu chef" cum zice Cristi.. Nu-mi vine sa cred ca dupa atatea conflicte, greseli, accidente, tampenii, situatii naspa, plang si acum pentru ei ma.. pentru colegii mei de 8 ani, de care ma voi desparti in aceasta ultima saptamana .. poate ca in viitor voi mai rade, voi mai plange, ma voi distra, dar nu cum am facut-o cu ei.. am invatat multe de la ei, chiar si de la cei mai tampiti.. as putea scrie o carte cu viata fiecaruia din ei, pentru ca ii cunosc prea bine.. i-am ajutat mereu cand am putut, am avut si eu sansa de a fi ajutata.. am fost toti martori la cuvinte grele spuse de dirigu'.. pentru ca n-am fost nici prea cuminti.. inauntrul meu plangeam, inafara mea ma uitam ca cineva care nu intelegea o gluma.. cu moaca de-aia enervanta si proasta.. dar il intelegeam prea bine.. ma bucur ca si el a tinnut la noi, si nu ne va uita, asa cum nu il vom uita nici noi.. maine trebuie sa fie cea mai frumoasa zi din viata mea.. ultima alaturi de ei, cea mai cea.. abia astept...
va iubesc pe toti
si tineti minte ca cel putin eu nu va voi uita niciodata
[iata si niste poze:D]
     



them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..