EUFORIE

Deci starea mea e pur si simplu de nedescris...sunt paranoic de fericita si fara griji...zambesc cand imi face tata de mancare cand mi-e lene, dar si cand ma cearta mama pentru seara trecuta.. n-am nicio treaba cu nimeni, n-am prieteni, doar fiinte cu care stau de vorba foarte des. si spun totul pe fata, falsitatea nu se mai merita, nu ma mai mint singura cu prostii gen viitorul aduce multe rele, voi lasa totul sa vina de la sine... actiunile mele, vorbele, si orice mai e provocat de mine, sunt 10% gandite.. restul de 90% e noroc pur... si imi merge bine.. deci hai sa zambim mai des, ca viata e frumoasa acum, deci traieste clipa, nu te lasa descurajat <3
ps: am toate motivele existente sa-i rad in fata sortii! cineva acolo sus ma iubeste :d
inca un ps: tot tu ma ajuti sa te uit ma?:)))

them:

Despre mine

Fotografia mea
sincer? as prefera mai degraba momentele pline de singuratate si liniste in care imi aduc aminte fiecare intamplare in parte, decat distractiile alese de majoritatea.. gen: petreceri, alcool, tigari, iesiri, proiecte, adunari, idile, sarbatori, jocuri, provocari etc. Prietenii te parasesc, orice distractie o regreti la un moment dat. Ii multumesc totusi lui Dumnezeu pentru ca am un noroc cat l-ar avea doua persoane.. si, de cand ma stiu, profit de el cat ar face-o doi oameni la un loc. Regret ca nu traiesc inca.. nu stiu ce e aia durere, amaraciune, si depresie.. doar incerc sa invat sa fiu asa cum e toata lumea, sa ma adaptez. Traiesc pentru cate un raspuns concret la fiecare intrebare din mintea mea.. si intr-o zi, le voi afla pe toate.. pana atunci, incerc sa simt, sa traiesc, sa merg mai departe..